Barion Pixel
lépésről lépésre megtervezzük az utazásod >>>

Általános Szerződési Feltételek

Egyéni Utazó - Általános Szerződési Feltételek
LÉPÉSRŐL LÉPÉSRE
MEGTERVEZZÜK AZ UTAZÁSOD

Általános Szerződési Feltételek

ÁLTALÁNOS SZERZŐDÉSI FELTÉTELEK

Általános Szerződési Feltételek

Tisztelt Megbízó! Ön Posta Melinda utazási tanácsadó, egyéni vállalkozó, a továbbiakban Vállalkozó által üzemeltetett „Egyéni utazó” weboldal használatára, a weboldalon nyújtott tanácsadási szolgáltatások és termékek megrendelésére és teljesítésére valamint a webáruház használatára vonatkozó Általános Szerződési Feltételeket olvassa. Kérjük, hogy csak akkor vegye igénybe szolgáltatásainkat, ha az Általános Szerződési Feltételek minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve.
Amennyiben Ön látogatja az „Egyéni utazó” honlapot és igénybe kívánja venni a honlapon kínált szolgáltatásokat, vagy azok valamelyikét, kérem, előtte olvassa el figyelmesen az Általános Szerződési Feltételeket. Az „Egyéni utazó” honlapon kínált tanácsadási szolgáltatásokat csak abban az esetben tudja igénybe venni, illetve termékek akkor tud megrendelni, ha elfogadja a jelen Általános Szerződési Feltételeket.

A vállalkozás adatai:

Név: Posta Melinda Dóraegyéni vállalkozó

Székhely: 2096 Üröm, Gábor Áron sétány 17. fszt. 1.

Adószám: 57403272-1-33

Számlavezető bank: MKB Bank

Számlaszám: 10300002-10232499-00014900

Elérhetőségre vonatkozó adatok:

Telefonszám: +3620/5899523
E-mail: info@egyeniutazo.hu

Webolal: www.egyeniutazo.hu

Levelezési és panasz bejelentés cím: 2096 Üröm, Gábor Áron sétány 17. fszt. 1.

1. A szolgáltatás és termékértékesítés

Ön, mint Vásárló az „Egyéni utazó” weboldalon keresztül naprakész információkat, utazási tanácsokat, tud megrendelni az utazásához, illetve termékeket tud vásárolni. Az egyéni elvárásai alapján ötletet adok az úticél kiválasztásához, megtervezem az igényei szerinti személyre szabott utazást, összeállítom az utazási programokat. Semmilyen jogi értelembe vett utazásszervezői, közvetítői tevékenységet nem végzek, utazási szolgáltatást nem nyújtok, a képviseletében nem járok el. Az utazása során felmerülő pl. szállás, közlekedési eszköz foglalásának és költségeinek megfizetését közvetlenül Önnek kell az adott szolgáltatóval rendeznie.

2. Az „Egyéni utazó” weboldalon megrendelhető utazási tanácsadási szolgáltatások tartalma, a megrendelés, vásárlás és a teljesítés menete

Ön jelenleg kétféle tanácsadási szolgáltatást és különböző termékeket tud megrendelni a weboldalon keresztül.

Az a 16. életévét betöltött természetes személy vagy jogi személy, aki az egyeniutazo.hu weboldalát látogatja a továbbiakban Felhasználó. A Felhasználó az egyeniutazo.hu weboldalon regisztrálhat. A regisztráció után felhasználói fiókot kap, amit felhasználói névvel és jelszóval használhat.
Az egyeniuazo.hu weboldalon történő vásárlás nem igényel előzetes regisztrációt. Amennyiben azonban máskor is igénybe kívánja venni a weboldal szolgáltatásait, a gyorsabb és egyszerűbb vásárlás érdekében érdemes regisztrálnia.

Amennyiben regisztrál az egyeniutazo.hu weboldalán és felhasználói fiókot hoz létre, a felhasználói fiókjába történő belépésért, a belépés automatikussá tételéért és a belépéshez szükséges felhasználói név és jelszó meghatározásáért, megadásáért, valamint annak harmadik személy részére történő esetleges továbbításáért, hozzáférhetővé tételéért a teljes felelősség Önt terheli. A felhasználói fiókkal leadott megrendelésért és az ahhoz kapcsolódó mindennemű, felhasználói tevékenységért a felhasználói fiók tulajdonosa felel, a Vállalkozó e tekintetben a felelősségét kizárja.

Az a Felhasználó, aki egyeniutazo.hu weboldalán keresztül megrendelést adott le – regisztrációval vagy regisztráció nélkül – a továbbiakban Vásárló.

   

2.1.Egyéni Utazó IRÁNYTŰ digitális útikalauz:

Az Egyéni Utazó IRÁNYTŰ digitális útikalauz naprakész információkat tartalmaz az adott úti célhoz. Egyes utak esetében lehetőség van az Egyéni Utazó IRÁNYTŰ útikalauz megrendelésére, amely tartalmaz minden hasznos információt, melyre szüksége lehet egy élménydús utazás megszervezéséhez.
Az úti cél az Élményválasztó menüpont alatt vagy az Shop menüpont alatt választható ki. A kiválasztott úti cél megjelölésével rendelheti meg az Egyéni Utazó IRÁNYTŰ útikalauzt.

   

Az Egyéni Utazó IRÁNYTŰ útikalauzra kattintva megtekintheti annak ismertetőjét, amely egy rövid leírás, tartalomjegyzék a szolgáltatás tartalmáról. A szolgáltatást bemutató képek illusztrációk és csak tájékoztató jellegűek.

Az Egyéni Utazó IRÁNYTŰ útikalauz díját úticélonként kell megfizetni.

    

Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt szolgáltatás a “Kosárba teszem” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi, ahol megtalálja a vásárlásai során már korábban a kosárba helyezett termékeket, szolgáltatásokat és ellenőrizheti a megvásárolni kívánt termékek, szolgáltatások árát, mennyiségét. Itt kap tájékoztatást a kosárba rakott termékek, szolgáltatások végösszegéről is. A kosárba rakott termékeket, szolgáltatásokat lehetősége van módosítani. Törölheti kosarának tartalmát vagy egyes elemeit vagy módosíthatja a megadott darabszámot. A virtuális kosárhelyről visszaléphet és folytathatja a vásárlást vagy tovább léphet a rendelés folyamatában.

Ha meg szeretné vásárolni a kosárba helyezett termékeket, szolgáltatásokat akkor a “Tovább a pénztárhoz” gombra kattintva léphet tovább. Lehetősége van választani a regisztrációs és a regisztráció nélküli vásárlás közül. Ha már regisztrált, akkor a korábban megadott e-mail cím és jelszó megadásával léphet be.

A megrendelt Egyéni Utazó IRÁNYTŰ digitális útikalauzt a fizetés teljesítésétől számított 5 munkanapon küldöm meg Önnek elektronikus formában a Vásárló által megadott e-mail címre.

   

Fizetési mód:
A megrendelt termékek után fizethet banki átutalással a 10300002-10232499-00014900 számlára vagy bankkártyával.
A megrendelését, a megrendelésében megadott adatokat a “Megrendelés elküldése” gomb megnyomása előtt módosíthatja.
Ha a Vásárló egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez a “Megrendelés elküldése” gombra kell kattintania, ezzel véglegesíti a megrendelését. A megrendelés véglegesítésével Ön kijelenti, hogy az Ön által megadott, a vásárláshoz szükséges adatok a valóságnak megfelelnek és hozzájárul, hogy azokat a Vállalkozó a megrendelés teljesítése céljából felhasználja, kezelje, szükség esetén, felvegye Önnel a kapcsolatot a megadott elérhetőségek (email vagy telefon) bármelyikén. A megrendelés véglegesítésével Ön vállalja, hogy a megjelölt fizetési módon a megrendelés ellenértékét kiegyenlíti, ennek elmaradása esetén a megrendelés teljesítését a Vállalkozó megtagadhatja.
A megrendelésének jóváhagyása előtt kérjük mindig olvassa el az Általános Szerződési Feltételeket és az Adatkezelési tájékoztatót!
A megrendelését csak akkor tudja elküldeni, véglegesíteni, ha az Általános szerződési feltételeket és Adatkezelési tájékoztatót megismerte és magára nézve elfogadja azok szabályait.

Az elküldött, véglegesített megrendelés elfogadásáról e-mailen kap visszajelzést a Vásárló.
Megrendelés feladására a hét bármely napján lehetősége van, de azok feldolgozása csak munkanapokon történik.
A megrendeléssel kapcsolatos kérdéseit, észrevételeit a honlapon feltüntetett e-mail címen tudja jelezni a részemre.

Az Egyéni Utazó IRÁNYTŰ digitális útikalauz megrendelése után, annak átvételét követő 14 napon belül lehetősége van arra, hogy áttérjen az Egyéni Utazó NAVIGÁTOR szolgáltatásra azonos úti cél esetén. Ebben az esetben elektronikus úton jelezze részemre ezen igényét az info@egyeniutazo.hu email címen. Amennyiben megrendeli az Egyéni Utazó NAVIGÁTOR szolgáltatást, az Egyéni Utazó IRÁNYTŰ útikalauz megfizetett díja beleszámításra kerül az Egyéni Utazó NAVIGÁTOR szolgáltatás díjába. 

    

2.2.Egyéni Utazó NAVIGÁTOR szolgáltatás

Személyre szabott utazástervezés lépésről lépésre. Az Egyéni utazó NAVIGÁTOR szolgáltatás az Ön egyéni igényeire lesz szabva. 

Az Egyéni Utazó NAVIGÁTOR szolgáltatás választása esetén Öntől először egy rövid, a tervezett utazásra vonatkozó kérdésekre várok választ, amit a „kérem az előzetes kalkulációt” gombbal tud indítani. A kérdések az úti cél, utazási időszak (pl.: konkrét dátum, időintervallum), utazás időtartama, létszám, szállás típusa, autóbérlés információkra vonatkoznak, amely adatok kitöltésével és a részemre történő visszaküldés után 5 munkanapon belül összeállítok és elektronikus úton megküldök Önnek egy, a kiválasztott utazásra vonatkozó rövid tájékoztatót és az utazás várható költségeinek árkalkulációját, a továbbiakban “előzetes kalkuláció”. Az általam kalkulált ár magában foglalja különösen a repülőjegy adókkal, illetékekkel, poggyász szabályzat, szállás, autóbérlés költsége (biztosítás nélkül), javasolt fakultatív programok kalkulált árát. Amennyiben megfelel az elvárásainak a kiválasztott úti célra vonatkozó tájékoztatás és annak kalkulált költsége, Ön megrendelheti az Egyéni Utazó NAVIGÁTOR szolgáltatást. A megrendelést az általam küldött elektronikus levélben megadott linkre kattintva tudja indítani, amely link az Egyéni utazó weboldal Egyéni Utazó NAVIGÁTOR szolgáltatás megrendelő oldalára juttatja. Itt található a szolgáltatás megrendelő lapja, amelyen meg kell adnia a kiválasztott úti célt, az Önnek elküldött tájékoztatóban megadott azonosító ügyszámot, Ön nevét, e-mail címét, telefonszámát, a számla kiállításhoz a lakcímét, vállalkozás megrendelése esetén a cég nevét, székhelyét és adószám adatokat. A megrendelést csak akkor tudja véglegesíteni, ha elfogadja a jelen Általános Szerződési Feltételeket és az Adatkezelési Tájékoztatót.

A megrendelési lapon feltüntetett tanácsadói díjat, a megrendelés elküldése után, a megrendelés visszaigazolását követően kell átutalnia a megrendelésben megadott számlaszámra. A tanácsadói díj számlán történő jóváírását követően kidolgozom Önnek az utazásra vonatkozó részletes tervet, amelyet egy személyes vagy online konzultáció keretében nyújtok át Önnek.

A személyre szabott útiterv részleteit, az Ön egyedi elvárásait elektronikusan egyeztetjük a kidolgozás közben. Az utazást átbeszéljük és ezt követően küldöm meg az elkészült minden hasznos információt tartalmazó részletes útitervet. 

2.3 Termék vásárlásának menete

A webáruházban megvásárolható termékeket az SHOP menüpont alatt találja.

A termékre kattintva megtekintheti annak ismertetőjét, amely egy rövid leírás a termék lényeges tulajdonságairól, fontosabb paramétereiről. A termékeket bemutató képek illusztrációk, tájékoztató jellegűek, amelyek eltérhetnek a termék tényleges tulajdonságaitól, különösen a termék színétől. A kiválasztott termék tényleges tulajdonságairól részletesen – adott esetben – a termékhez csatolt használati útmutatóból tájékozódhat.

Vásárlási szándéka esetén a megvásárolni kívánt terméket a “Kosárba teszem” gomb megnyomásával egy virtuális kosárba helyezi, ahol megtalálja a vásárlásai során már korábban a kosárba helyezett termékeket, szolgáltatásokat és ellenőrizheti a megvásárolni kívánt termékek, szolgálatások árát, mennyiségét. Itt kap tájékoztatást a kosárba rakott termékek, szolgáltatások végösszegéről is. A kosárba rakott termékek, szolgáltaások lehetősége van módosítani. Törölheti kosarának tartalmát vagy egyes elemeit vagy módosíthatja a megadott darabszámot. A virtuális kosárhelyről visszaléphet és folytathatja a vásárlást vagy tovább léphet a rendelés folyamatában.

Ha meg szeretné vásárolni a kosárba helyezett termékeket, szolgáltatásokat akkor a “Tovább a pénztárhoz” gombra kattintva léphet tovább. Lehetősége van választani a regisztrációs és a regisztráció nélküli vásárlás közül. Ha már regisztrált, akkor a korábban megadott e-mail cím és jelszó megadásával léphet be.

A következő lépésekben ki kell választania a szállítási és fizetési módot.
Választható szállítási módok: Foxpost automata és futár, valamint a Magyar Posta és csomagpont partnerei.
A Foxpost esetében ki tudja választani a Vásárló az átvevő helyet.
A Magyar Postánál ajánlott levélként vagy csomagként – a méret függvényében – történik a feladás és a kézbesítés.
Személyes átvételre banki átutalás vagy bankkártyás fizetés esetén van lehetőség. Az átvétel helye 2096 Üröm, Gábor Áron sétány 17.
Szállítási díjakról a szállítási mód kiválasztását követően, a megrendelés elküldése előtt kap információt a Vásárló, mely szállítási díj a szállítási módtól, a termék méretétől és súlyától függ.

Fizetési mód:
A megrendelt termékek után fizethet banki átutalással a 10300002-10232499-00014900 számlára, bankkártyával vagy a megrendelt termék átvételekor utánvétes fizetéssel a szállítónak.
Utánvétes fizetésre kizárólag abban az esetben van lehetősége, amennyiben a megrendelés nem tartalmazza az Egyéni Utazó IRÁNYTŰ útikalauzt, mely elektronikus formában kerül kiküldésre.

A megrendelését, a megrendelésében megadott adatokat a “Megrendelés elküldése” gomb megnyomása előtt módosíthatja.

Ha a Vásárló egyetért a megrendelés tartalmával, akkor a megrendelés elküldéséhez a “Megrendelés elküldése” gombra kell kattintania, ezzel véglegesíti a megrendelését. A megrendelés véglegesítésével Ön kijelenti, hogy az Ön által megadott, a vásárláshoz szükséges adatok a valóságnak megfelelnek és hozzájárul, hogy azokat a Vállalkozó a megrendelés teljesítése céljából felhasználja, kezelje, szükség esetén, felvegye Önnel a kapcsolatot a megadott elérhetőségek (email vagy telefon) bármelyikén. A megrendelés véglegesítésével Ön vállalja, hogy a megjelölt fizetési módon a megrendelés ellenértékét kiegyenlíti, ennek elmaradása esetén a megrendelés teljesítését a Vállalkozó megtagadhatja.
A megrendelésének jóváhagyása előtt kérjük mindig olvassa el az Általános Szerződési Feltételeket és az Adatkezelési tájékoztatót!
A megrendelését csak akkor tudja elküldeni, véglegesíteni, ha az Általános szerződési feltételeket és Adatkezelési tájékoztatót megismerte és magára nézve elfogadja azok szabályait.
Az elküldött, véglegesített megrendelés elfogadásáról e-mailen kap visszajelzést a Vásárló.

Megrendelés feladására a hét bármely napján lehetősége van, de azok feldolgozása csak munkanapokon történik.
A megrendeléssel kapcsolatos kérdéseit, észrevételeit a honlapon feltüntetett e-mail címen tudja jelezni a részemre.

3. Ajánlati kötöttség, a megrendelés visszaigazolása:

A megrendeléseket minden esetben elektronikus úton haladéktalanul, de legkésőbb 48 órán belül visszaigazolom. Amennyiben a leadott rendeléséről semmilyen visszajelzést nem kap, kérjük vegye fel velem telefonon vagy e-mailben a kapcsolatot!

  

A megrendelés és annak visszaigazolása akkor tekintendő a Vállalkozóhoz, illetve a Vásárlóhoz megérkezettnek, amikor az számára elektronikusan hozzáférhetővé válik.

  

Ha nem kapja meg legkésőbb 48 órán belül a megrendelés visszaigazolását, ebben az esetben mentesül az ajánlati kötöttség alól, a megrendelt terméket nem köteles átvenni.

  

A megrendelés visszaigazolása tartalmazza a megrendelés során megadott adatokat, így a vevő adatait, szállítási helyet, számlázási címet, megrendelt szolgáltatás, termék(ek) megnevezését, árát, a választott fizetési és szállítási módot, a szállítás költségét, a rendelés azonosító számát, valamint a Vásárló rendeléssel kapcsolatos esetleges megjegyzéseit.
Ha Ön fogyasztó, akkor ezen minőségében megtett nyilatkozatát.

  

A megrendelés visszaigazolásától, illetve a fizetés teljesítésétől számított 5 munkanapon belül a készleten lévő termékeket a szállításhoz összekészítem. Készlethiány esetén tájékoztatást küldök a várható szállítási határidőről, mely után megerősítheti rendelését vagy elállhat tőle.

  

Vállalkozó fenntartja a jogot, hogy az Ön által leadott megrendelést elutasítsa, vagy részben teljesítse. A megrendelés elutasítása, vagy részben történő elfogadása esetén a Vállalkozó az Ön által már kifizetett, banki átutalással kiegyenlített, azonban a Vállalkozó által vissza nem igazolt termékek vételárát visszatéríti, az Ön által megadott bankszámlára, banki átutalás formájában.

  

A Vállalkozó nem köteles elfogadni a megrendelést.
Amennyiben az egyedi megrendelés(ek) és jelen ÁSZF között ellentmondás található, úgy az ÁSZF tartalma az irányadó.

4. Szerződés létrejötte és megszűnése

A Vállalkozó és Ön között a szerződés, az Ön által elektronikusan elküldött megrendelés Vállalkozó általi visszaigazolásával, a megrendelés elfogadásával jön létre, és a szerződés teljesítésével, a vételár megfizetésével és a megrendelt termék átadásával, szolgáltatás teljesítésével szűnik meg.

A szerződés teljesítése a Vásárló részéről:

  • Az Egyéni Utazó Navigátor szolgáltatás megrendelés visszaigazolását követően Vásárló átutalja a megrendelésben, számlában megadott bankszámlára a tanácsadói díjat. A tanácsadói díj átutalással történő megfizetése esetén Ön akkor teljesíti a fizetési kötelezettségét, ha az Ön által megrendelt szolgáltatás teljes tanácsadói díja a Vállalkozó számlaszámán jóváírásra kerül.
  • Az Egyéni Utazó IRÁNYTŰ szolgáltatás és termékek megrendelése esetén, banki előre utalásos fizetési mód esetében, valamint a bankkártyás fizetéssel Ön akkor teljesíti a fizetési kötelezettségét, ha az Ön által megrendelt termék(ek), szolgáltatás(ok) teljes vételára (a szállítási költséggel együtt) Vállalkozó megadott számlaszámán jóváírásra került. 

Vállalkozó ezt követően köteles a megrendelt termék(ek) kiszállítását és szolgáltatás(ok) megküldését intézni.

A termékek feletti tulajdonjog a termék átvételekor száll át Önre, amennyiben Ön a termék vételárát hiánytalanul megfizette.

  

A szerződés teljesítése a Vállalkozó részéről:

  • Vásárló teljesítését követően a Vállalkozó a megrendelésben Vásárló által megadott e-mail címre elektronikusan megküldi a megrendelt tanácsadói szolgáltatást – az Egyéni Utazó IRÁNYTŰ útikalauz, illetve az Egyéni Utazó NAVIGÁTOR szolgáltatást –.
    A Vállalkozó csak akkor köteles a megrendelt tanácsadói szolgáltatást megküldeni, illetve a tanácsadói szolgáltatást megkezdeni, ha a megrendelt szolgáltatás(ok) teljes díja jóváírásra került a Vállalkozó számláján.
  • Ha a megrendelt termék(ek), szolgáltatás(ok) teljes vételára (a szállítási költséggel együtt) Vállalkozó megadott számlaszámán jóváírásra került, a Vállalkozó ezt követően köteles a megrendelt termék(ek) kiszállítását, illetve a szolgáltatás teljesítését megkezdeni.

   

A Vállalkozó az Ön egyidejű értesítése mellett, jogkövetkezmények nélkül, törölheti az Ön megrendelését, illetve a szerződéstől elállhat, vagy azonnali hatállyal felmondhatja azt, az alábbi esetekben:

  • amennyiben Ön nem teljesítette fizetési kötelezettségét – amennyiben Ön banki előre utalásos fizetési módot vagy bankkártyás fizetési módot jelölt meg, de a fizetést nem teljesítette vagy a kártyát kibocsátó pénzintézet a tranzakciót nem engedélyezi – így a Vállalkozó számláján a megrendelt termék, szolgáltatás vételára nem került jóváírásra,
  • ha az Ön által megadott adatok nem fedik a valóságot, nem teljes körűek, vagy nem teszik lehetővé a megrendelés teljesítését.
    Ha a Vállalkozó a szerződéstől eláll, vagy a szerződést felmondja, a Vásárló által már kifizetett összeget 7 napon belül visszatéríti átutalással a Vásárló számlaszámára.

Az Egyéni Utazó NAVIGÁTOR szolgáltatás esetében az előzetes kalkuláció elkészítése nem hoz létre szerződést a felek között.
Nem jön létre szerződés az Egyéni utazó weboldalon ingyenesen letölthető szolgáltatás(ok) igénylése esetén.
A megrendelt Egyéni Utazó IRÁNYTŰ útikalauzt a fizetés teljesítésétől számított 5 munkanapon küldöm meg Önnek, az Egyéni Utazó NAVIGÁTOR szolgáltatást a fizetés teljesítését követően, az Önnel egyeztetett időponttól függően 10-14 munkanapon belül.

   

Fogyasztó esetében, amennyiben a 45/2014. (II.26.) Korm. rendelet 20. § szerint a Vásárlói elállásra, illetve felmondásra érvényesen sor kerülhet, úgy a fogyasztó az elállást, illetve a felmondást a szerződés megkötésének napjától számított tizennégy napon belül gyakorolhatja.

   

Ha Ön fogyasztónak minősül és a megrendelés során nem adta a beleegyezését a 14 napnál korábbi teljesítéshez, ebben az esetben a fentebb meghatározott időpontok a szerződés létrejöttét követő 14. naptól értendőek.

   

Termék vásárlása esetén a vállalkozó előzetesen tájékoztatja a Vásárlót a szállítás költségéről a megrendelés leadásának folyamata során és a termék kiszállításának várható időpontjáról, azonban a termékek szállításával kapcsolatos értesítések és közlések – így a szállítási költségre és a szállítás várható időpontjára – csupán tájékoztató jellegűek, azok nem válnak a szerződés részévé. Ennek alapján sem a Vállalkozó, sem a Vásárló nem fordulhat kártérítési igénnyel a másik félhez a szállítással kapcsolatban tett nyilatkozatokban, tájékoztatásokban rögzítettek meghiúsulása, módosulása, illetve elmaradása esetén.

  

Nem jelenti a Vállalkozó ajánlati kötöttségét az „Egyéni utazó” weboldalon feltüntetett ismertetők, leírások, képek, információk, ezek célja kifejezetten a szolgáltatás, termékek bemutatása, illetve a weboldalon szereplő képek csupán illusztrációk.

Nem hoz létre Vásárló és Vállalkozó között szerződéses kötelezettségét, sem ajánlati kötöttséget, ha

  • Ön nem az Egyéni utazó weboldalon kialakított felületen, az ott meghatározott eljárás szerint adja le a rendelését, hanem egyéb kommunikációs eszközön (e-mail, telefon stb.) útján veszi fel a kapcsolatot Vállalkozóval,
  • Ön a felhasználói fiókba belép, weboldalra látogat és/vagy böngészést végez.

A szerződés magyar nyelven jön létre.
A szerződés megszűnik a szerződés teljesítésével.

   
Szerződés módosítás, új szerződés

Az Egyéni Utazó IRÁNYTŰ útikalauz szolgáltatás szerződésének létrejöttét követően nincs lehetősége a Vásárlónak a szerződés módosítására.

A Vállalkozó az Egyéni Utazó NAVIGÁTOR szolgáltatást az Ön által, az előzetes kalkulációban megadott adatok alapján készíti el. A kérdések az úti cél, utazási időszak (pl.: konkrét dátum, időintervallum), utazás időtartama, létszám, szállás típusa, autóbérlés információkra vonatkoznak. 
Amennyiben a Vásárló a szerződés létrejöttét követően módosítani kívánja az előzetes kalkulációban és vagy a megrendelési lapon megadott adatokat, az alábbiak szerint teheti meg:

  • Az előzetes kalkulációban és a megrendelési lapon feltüntetett úti cél módosítása csak új megrendelés esetén lehetséges.
  • Az előzetes kalkulációban megadott utazási időszak, utazás időtartama, résztvevők létszáma, utazás módja – szállás típusa, közlekedési eszköz – adatokat Vásárló a szerződés létrejöttét követően külön tanácsadói díj megfizetése mellett módosíthatja. Minden igényelt módosításért külön kell megfizetni a tanácsadói díjat. A módosítás tanácsadói díja az eredeti tanácsadói díj 30%-a módosítandó adatonként, amely díjat Vásárló a megrendelésben megadott Vállalkozói bankszámlára köteles elutalni haladéktalanul azt követően, hogy Vállalkozó elfogadta a Vásárló módosítási kérését.

   

A Vállalkozó a Vásárló által igényelt módosítás szerint készíti el az Egyéni Utazó NAVIGÁTOR szolgáltatást azt követően, ha az igényelt módosítás(ok) teljes díja jóváírásra került Vállalkozó számláján.

  

Vásárló módosítási igénye befolyásolja a tanácsadási szolgáltatás teljesítési határidejét. Ezért a Vállalkozó által vállalt teljesítési határidő az eredetileg vállalt határidőhöz képest Vásárlói módosításonként 5 munkanappal növekszik.

   

A szerződés távollevők között elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvény szabályai vonatkoznak. A Vállalkozó és fogyasztó között létrejött szerződésekre alkalmazni kell továbbá a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendeletet.

   

A felek között elektronikus úton megkötött szerződés részét képezi az Általános Szerződési Feltételek. Az Általános Szerződési Feltételek letölthető és kinyomtatható az alábbi linkről: https://egyeniutazo.hu/altalanos-szerzodesi-feltetelek/
Az Általános Szerződési Feltételek, valamint az Adatkezelési Tájékoztató Vásárló általi elfogadására a weboldalon történő hírlevélfeliratkozással és /vagy az adott egyedi megrendelés leadásával egyidejűleg kerül sor.

   

A weboldalon nem tudja a megrendelését elküldeni anélkül, hogy az Általános Szerződési Feltételeket és Adatkezelési Tájékoztatót ne fogadja el. Ha erre bármilyen ok miatt mégis sor kerülne, úgy Vásárlónak ezen megrendelése érvénytelen, Vásárló és Vállalkozó között nem jön létre szerződés.
Az Általános Szerződési Feltétel magatartási kódexre nem utal.
A Vállalkozó a létrejött szerződéseket nyilvántartja, iktatja és elektronikusan tárolja. A szerződést és a szerződéshez a Vásárló által megadott adatokat az Adatkezelési tájékoztató előírásai alapján kezeli és őrzi.

5. A szolgáltatások díja, a termék ára

A tanácsadási szolgáltatások aktuális díja és tartalma, valamint a termékek vételára az „Egyéni utazó” weboldalon kerül meghatározásra. A weboldalon feltüntetett tanácsadási díjak és a webáruházban a termékeknél feltűntetett vételárak forintban értendők, a Vállalkozó szolgáltatása, terméke alanyi adómentes, valamint a környezetvédelmi termékdíj-köteles termékek esetén a környezetvédelmi termékdíjat tartalmazzák.

   

Az Egyéni Utazó NAVIGÁTOR szolgáltatás esetében az előzetes kalkuláció díjmentes és nem hoz létre szerződést a felek között. Az Egyéni Utazó NAVIGÁTOR szolgáltatás megrendelésével vállal fizetési kötelezettséget a Vásárló.
A feltüntetett szolgáltatási díjak érvényessége – minden esetben – az adott megrendelés időpontjára vonatkozik. A Vállalkozó a megrendelt szolgáltatásokat a megrendeléskor érvényes díjon szolgáltatja a Vásárló részére.

   

A Vállalkozó fenntartja a jogát arra, hogy a szolgáltatásai és termékei számát, díjait és tartalmukat előzetes értesítés nélkül, bármikor megváltoztassa. Az új szolgáltatások, a megváltozott szolgáltatási díjak és tartalom a weboldalon való megjelenéssel egyidejűleg válik érvényessé.

   

Ha az Egyéni utazó weboldalon a szolgáltatások díjaként és a webáruházban a termékeknél feltüntetett vételárak, bármilyen hiba miatt nyilvánvalóan téves – például 0 vagy 1 Ft-os ár -, vagy korábbi tapasztalati díjtól jelentősen – több mint 20%-kal – eltérő díj jelenik meg, a Vállalkozó ezen téves, vagy jelentősen eltérő díjon leadott megrendeléseket nem köteles visszaigazolni, ezen megrendeléseket jogosult visszautasítani. Ilyen esetben a Vállalkozó felajánlja az általa meghatározott, saját árazási rendszerének megfelelő szolgáltatási díjon történő szolgáltatás nyújtását, amelyet a Vásárló, ha elfogad, létrejön a felek között a szerződés, ha nem fogad el, nem jött létre a szerződés.

6. Fizetés

   

Az „Egyéni utazó” weboldalon található szolgáltatások díját és a webáruházban történt vásárlást Ön banki előre utalással, bankkártyás fizetéssel és utánvétes fizetési móddal teljesítheti.

   

A futárszolgálattal történő csomagküldésnél a küldemény ellenértékét a futárnak egy összegben, készpénzben, vagy ha lehetőség van rá, bankkártyával kell kifizetni. A termék és az utánvét díjának összegéről a megrendelés visszaigazolása ad tájékoztatást.

   

Banki előre utalás választásakor kérem, hogy mindenképp várja meg a rendelést visszaigazoló e-mailt és csak utána intézkedjen a visszaigazolásban feltüntetett összeg utalásáról a megadott bankszámlaszámra.

   

Az online bankkártyás fizetések a Barion rendszerén keresztül valósulnak meg. A bankkártya adatok a kereskedőhöz nem jutnak el. A szolgáltatást nyújtó Barion Payment Zrt. a Magyar Nemzeti Bank felügyelete alatt álló intézmény, engedélyének száma: H-EN-I-1064/2013.

   

Az átutalással rendezett megrendeléseknél a teljes vételár Vállalkozó számláján történt jóváírást követő 5 napon belül átadjuk a csomagot a futárszolgálatnak kiszállításra illetve teljesítjük, illetve a megadott e-mail címre elektronikusan megküldjük a megrendelt tanácsadói szolgáltatást – az Egyéni Utazó IRÁNYTŰ útikalauz.

  

Az online fizetések (online bankkártyás fizetés vagy banki átutalás) esetében a Vállalkozó nem felel az Önnél felmerülő bármely olyan többletköltségért, amely az Ön által választott fizetési módtól, vagy az Ön kártyakibocsátó bankjától függ (különösen, de nem kizárólagosan devizaárfolyam, egyéb költségek). Ön felelős a kiválasztott fizetési mód kiválasztásából eredő következményekért.

   

A Vállalkozó – a hatályos jogszabályoknak megfelelően – az általa nyújtott tanácsadói szolgáltatásról és termékértékesítésről számlát állít ki. A Vásárló felelőssége, hogy a kiállításra kerülő számlához minden, rá vonatkozó adatot – a valóságnak megfelelően – megadjon. Ennek elmulasztása, illetve hiányos vagy hibás adatközlés esetén a Vállalkozó nem kötelezhető új számla kiállítására.

   

A termékek vételárát a Vállalkozó az alábbiak szerint fizeti vissza:

  • Ha a Vásárló a megrendelést online bankkártyás fizetéssel egyenlítette ki, úgy a visszafizetés is ilyen módon, a bankkártyát kibocsátó pénzintézet részére kerül visszatérítésre;
  • Ha a Vásárló a Megrendelést banki átutalással egyenlítette ki, úgy a vételár visszatérítése a Vásárló által megadott bankszámlára, banki átutalás formájában történik meg;
  • Ha a Vásárló a Megrendelést utánvétellel egyenlítette ki, és nem járul hozzá a vételár Vásárló által megadott bankszámlára történő banki átutalás formájában történő visszatérítéséhez, akkor a vételár visszatérítése postai úton történik.

   

A Vállalkozó a vételár visszatérítését visszatarthatja addig az időpontig, ameddig a megrendelt termék visszajuttatása részére nem történik meg.
Ha a Vállalkozó a Vásárló által megrendelt Termék(ek) szállítását nem tudja teljesíteni, úgy erről köteles tájékoztatni a Vásárlót, és a megrendelés ellenértékét 7 napon belül visszatéríteni részére, ha az kiegyenlítésre került, és a Vásárló is kifejezte és elfogadta a szerződés felbontásának tényét. A Felek megállapodhatnak a megrendelés teljesítésének átütemezéséről és/vagy módosításáról is.

7. Termék szállítás

   

Vállalkozó vállalja, hogy a megrendelt Terméket – a szállítást végző partnerein keresztül – az Ön által a megrendelés során rögzített magyarországi szállítási címre eljuttatja.

   

Vállalkozó biztosítja a megrendelt Termék megfelelő csomagolását, és a kísérő dokumentumok elküldését.
Vállalkozó kizárólag belföldre szállít.
A megrendelt termék átvételére a Magyar Postán és a FOXPOST Zrt-én keresztül van lehetősége.

   

A rendelés összekészítéséről és a szállítónak történő átadásról e-mailben értesítést küldök. A csomag átadásának / átvételének időpontjáról a szállító cég értesíti Önt.
Ha a kiszállítás nem jár sikerrel, a szállító cég nem tudja Önnek kiszállítani / kézbesíteni a megrendelt terméket, a csomag visszakerül hozzám. A vevő hibájából át nem vett küldemények szállítási-, visszaszállítási- és ismételt feladási díja a vásárlót terheli. Ilyen esetben a csomagfeladás díja megnövekszik a visszaszállítási és ismételt feladási díjjal. Az át nem vett megrendelésről elektronikusan értesítést küldök Önnek.
A csomag átvételekor kérem, győződjön meg annak külső, sértetlen állapotáról. A csomag esetleges sérülése esetén a szállító cég munkatársával vegyenek fel részletes jegyzőkönyvet a sérülésről! A panaszt minden estben írásban szükséges rögzíteni.

   

A termékek mennyiségi és minőségi átvétele a megrendelt termékek kézbesítésekor a futár jelenlétében történik a Vásárló által. Ennek keretében a Vásárló a csomag kibontásával egyidejűleg a futár jelenlétében köteles meggyőződni a termék észlelhető hibáiról, valamint arról, hogy a termék megfelel-e a rendelésben rögzített és visszaigazolt terméknek, a megrendelt mennyiségnek. Amennyiben a Vásárló a csomag kibontásakor észleli, hogy a termék sérült, esztétikai vagy egyéb hibával rendelkezik, köteles a termék, illetve termékek átvételét megtagadni, és a terméket – az erre rendszeresített űrlap egyidejű kitöltésével – a futárral visszaküldeni.

   

Szállítási díjak:
A Foxpost futárszolgálattal küldött csomagok esetén az alábbi, tájékoztató jellegű szállítási költséggel kell számolni a megrendelt termék súlyától függően:
Foxpost csomagpont: 1050 Ft
Foxpost futár: 1699 Ft
A Magyar Posta általi kiszállítások tájékoztató díjai:
MPL futár: 1699 Ft

A feltüntetett árak az áfát tartalmazzák. Felhívom a Tisztelt Vásárlók figyelmét, hogy a szállítási árak változhatnak. A szállítási árakat a szállítást végző Vállalkozóok saját hatáskörben módosíthatják. További információk a szállításról és a szállítás díjairól a Magyar Posta és a Foxpost honlapján érhetőek el.

   
Kizárólag a 50.000.-Ft-ot meg nem haladó értékű megrendelést tudom utánvéttel feladni, 50.000.-Ft felett előre utalással vagy bankkártyás fizetéssel van lehetőség a rendelés pénzügyi teljesítésére.

8. Elállási jog – kizárólag fogyasztó esetében

   

A jelen pontban szabályozott elállás kizárólag a Fogyasztókra vonatkoznak.
Fogyasztónak minősül a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személy.

   

A fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendeletet 20. §-a szerint, szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetén a fogyasztót, a szerződés megkötésének napjától számított tizennégy napon belül indokolás nélküli elállási jog és a fogyasztó az arra vonatkozó kérése esetén, hogy a vállalkozás a szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés teljesítését már a tizennégy napos határidő lejárta előtt kezdje meg, a szerződés teljesítés megkezdését követően indokolás nélküli felmondási jog illeti meg.

   

A fogyasztó a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti, ha a Vállalkozó a teljesítést a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg, és a fogyasztó a felmondási jogának elveszítését tudomásul vette.
A fogyasztónak minősülő Vásárló kérheti a Vállalkozót, hogy a tanácsadói szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés teljesítését már a tizennégy napos határidő lejárta előtt kezdje meg. Ez esetben a fogyasztónak el kell fogadnia, hogy a szolgáltatás megkezdésével a Korm. rendelet szerinti elállási jogát és a szolgáltatás egészének teljesítését követően felmondási jogát elveszíti.
   
A Vállalkozó az „Egyéni utazó” weboldalon kínált szolgáltatásokat, az Egyéni Utazó IRÁNYTŰ útikalauz szolgáltatást a szerződés létrejötte és a fizetés teljesítésétől számított 5 munkanapon belül teljesíti, az Egyéni Utazó NAVIGÁTOR szolgáltatást a szerződés létrejötte és a fizetés teljesítését követően azonnal megkezdi és az Önnel egyeztetett időponttól függően 10-14 munkanapon belül teljesíti. A Vállalkozó mindkét szolgáltatását a szerződés létrejöttét követő tizennégy napos határidő lejárta előtt megkezdi és teljesíti, de csak abban az esetben, ha a fogyasztónak minősülő Vásárló a megrendelés elküldésével egyidejűleg kéri a Vállalkozót a tanácsadói szolgáltatás 14 napon belül történő megkezdésére. Vásárló ezen kifejezett kérésével egyidejűleg nyilatkozik annak tudomásul vételéről, hogy a szolgáltatás teljesítésének megkezdését követően a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014. (II. 26.) Korm. rendeletet 20. § szerinti elállási jogát és a szolgáltatás egészének teljesítését követően elállási és felmondási jogát elveszíti.

 

Ha a fogyasztónak minősülő Vásárló nem kéri a Vállalkozót, hogy a tanácsadási szolgáltatást a szerződés létrejöttét követő tizennégy napos határidőn belüli kezdje meg és teljesítse, ebben az esetben a Vállalkozó az Egyéni Utazó IRÁNYTŰ útikalauz szolgáltatást szerződés létrejöttét követő 14. nap utáni 5 munkanapon belül teljesíti, az Egyéni Utazó NAVIGÁTOR szolgáltatást a szerződés létrejöttét követő 14. nap után kezdi meg és az Önnel egyeztetett időponttól függően 10-14 munkanapon belül teljesíti.
   
Ha a Vállalkozó a tanácsadói szolgáltatást a fogyasztónak minősülő Vásárló kérésére a szerződés létrejöttét követő 14 napos határidő előtt megkezdi, a fogyasztó a szerződést felmondási jogának gyakorlásával a jövőre nézve szüntetheti meg. A felmondásig már teljesített szolgáltatások ellenértékét a fogyasztó köteles a Vállalkozónak, pénzügyi bizonylat alapján, megtéríteni, illetve a Vállalkozó jogosult a felmondásig már teljesített szolgáltatások ellenértékét a fogyasztó által megfizetett tanácsadói díjba beszámítani.

   

A szolgáltatások esetében a fogyasztó az elállási vagy felmondási jogát egyértelmű, írásbeli nyilatkozat útján gyakorolhatja. Nyilatkozat mintát a jelen ÁSZF mellékleteként talál. A nyilatkozatot a fogyasztó postai úton vagy elektronikus úton – e-mail: info@egyeniutazo.hu – küldheti vissza a Vállalkozó részére.
A Vállalkozó a fogyasztó nyilatkozatának a megérkezését haladéktalanul, elektronikusan igazolja vissza.

   

Termék vásárlása esetén a fogyasztót indokolás nélküli elállási jog illeti meg a termék átvételének napjától számított tizennégy napon belül.
A fogyasztó jogosult elállási jogát a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolni. Ha a szerződés megkötésére a fogyasztó tett ajánlatot, a fogyasztót a szerződés megkötése előtt megilleti az ajánlat visszavonásának joga, ami a szerződés megkötésére kiterjedő ajánlati kötöttséget megszünteti.
A fogyasztó az elállási jogát a jelen dokumentum mellékletében található nyilatkozat-minta felhasználásával, vagy az erre vonatkozó egyértelmű írásbeli nyilatkozat útján gyakorolhatja. A nyilatkozatot a fogyasztó postai úton vagy elektronikus úton – e-mail: info@egyeniutazo.hu – küldheti vissza a Vállalkozó részére.
Ön határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a fent megjelölt határidő lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát.
Vállalkozó a fogyasztó elállási nyilatkozatának a megérkezését haladéktalanul, elektronikusan igazolja vissza.

   

A fogyasztó, elállása esetén köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított tizennégy napon belül visszaküldeni, illetve a Vállalkozónak átadni. A termék visszaküldésének költségét Ön viseli.
A Vállalkozó az elállásról való tudomásszerzésétől számított 14 napon belül visszatéríti a fogyasztó által ellenszolgáltatásként megfizetett összeget, kivéve a szállítási díjat, a fogyasztó által igénybe vett fizetési móddal megegyező módon.

A Vállalkozó jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg Öntől nem kapta vissza sértetlenül a terméket.

   

A termék nem rendeltetésszerű használatból eredő törés, deformitás, sérülés után visszaküldött termékek árát nem térítem vissza.
Ugyancsak nem tudom visszafizetni a termék teljes árát, ha a termékben bekövetkezett értékcsökkenés, a termék jellegének, tulajdonságainak és a termék működő képességének megállapításához szükséges használatot meghaladó mértékű használat miatt következett be. Az ebből adódó károk, értékcsökkenés a fogyasztót terhelik.

   

Elállási joggal nem élhet, a fogyasztó

  • olyan nem előre gyártott termék esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan termék esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak,
  • romlandó vagy minőségét rövid ideig megőrző termék tekintetében;
  • olyan zárt csomagolású termék tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;
  • olyan termék tekintetében, amely jellegénél fogva az átadást követően elválaszthatatlanul vegyül más termékkel;
  • lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;
  • hírlap, folyóirat és időszaki lap tekintetében.

9. A kellékszavatosságra és a termékszavatosságra vonatkozó tájékoztatás

 

9.1. Kellékszavatosság

A Vállalkozó esetleges hibás teljesítése esetén a Vállalkozósal szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyv szabályai szerint.
A Vállalkozó hibásan teljesít, ha a szolgáltatás a teljesítés időpontjában nem felel meg a szerződésben vagy jogszabályban megállapított minőségi követelményeknek. Nem teljesít hibásan a Vállalkozó, ha a jogosult a hibát a szerződéskötés időpontjában ismerte, vagy a hibát a szerződéskötés időpontjában ismernie kellett.
Hibás teljesítés esetén a választása szerint, az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

  • Kijavítást vagy kicserélést igényelhet, kivéve, ha a választott kellékszavatossági jog teljesítése lehetetlen, vagy ha az a Vállalkozónak – másik kellékszavatossági igény teljesítésével összehasonlítva – aránytalan többletköltséget eredményezne, figyelembe véve a szolgáltatás hibátlan állapotban képviselt értékét, a szerződésszegés súlyát és a kellékszavatossági jog teljesítésével Önnek okozott érdeksérelmet; vagy
  • Igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását, a hibát a kötelezett költségére maga kijavíthatja vagy mással kijavíttathatja, vagy a szerződéstől elállhat, ha a Vállalkozó a kijavítást vagy a kicserélést nem vállalta, e kötelezettségének a megfelelő időn belül nem tud eleget tenni, vagy ha Önnek a kijavításhoz vagy kicseréléshez fűződő érdeke megszűnt.

 

Jelentéktelen hiba miatt elállásnak nincs helye.

Választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Ön viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a Vállalkozó adott okot.
Ön köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul közölni a Vállalkozósal.
Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés esetén a hiba felfedezésétől számított két hónapon belül közölt hibát késedelem nélkül közöltnek kell tekinteni.
Fogyasztónak nem minősülő Vásárló kellékszavatossági igénye a teljesítés időpontjától számított egy év alatt évül el.
Fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés esetén a fogyasztó kellékszavatossági igénye a teljesítés időpontjától számított két év alatt évül el.
Igényének érvényesítéséhez Önnek kell igazolnia, hogy a terméket a Vállalkozótól vásárolta (számla, megrendelés és annak visszaigazolása iratokkal)

 

9.2. Termékszavatosság

Ingó dolog (termék) hibája esetén Ön – választása szerint – az 1. pontban meghatározott jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Termékszavatossági igényként Ön kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
A termék akkor hibás, ha nem felel meg a terméknek a gyártó által történt forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek, vagy nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Termékszavatossági igényét Ön a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
Termékszavatossági igényét kizárólag az ingó dolog gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén Önnek kell bizonyítania.
Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet.

   

9.3. Jótállás

A Társaság kizárólag a 10.000.-Ft vételár feletti, az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet alapján és a mellékletében meghatározott termékkör (pl. műszaki cikkek) esetében köteles a jótállásra, amennyiben a Vállalkozó forgalmaz olyan terméket, amely a rendelet mellékletében felsorolt új tartós fogyasztási cikkekre, a rendelet szabályai szerint a jótállási kötelezettség kiterjed. A jótállásból eredő jogokat a fogyasztási cikk tulajdonosa érvényesítheti, feltéve, hogy fogyasztónak minősül.
A jótállás időtartama egy év. E határidő elmulasztása jogvesztéssel jár.
A jótállási határidő a fogyasztási cikk – termék – fogyasztó részére történő átadása napjával kezdődik.

A Vállalkozó a rendeletben szereplő termékekre jótállási jegyet ad a fogyasztó részére. A jótállási jegy elektronikusan is kiadható.
A jótállásból eredő jogok a jótállási jeggyel érvényesíthetőek.
A fogyasztó a kijavítás iránti igényét a Vállalkozó által a jótállási jegyen feltüntetett javítószolgálatnál közvetlenül is érvényesítheti.

   

Nem tartozik jótállás alá a hiba, ha annak oka a termék Vásárló részére való átadását követően lépett fel, így például, ha a hibát:
1. szakszerűtlen üzembe helyezés,
2. rendeltetésellenes használat, a használati-kezelési útmutatóban foglaltak figyelmen kívül hagyása,
3. helytelen tárolás, helytelen kezelés, rongálás
4. elemi kár, természeti csapás okozta.
Felhívom a figyelmét, hogy ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és jótállási igényt, illetve termékszavatossági és jótállási igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet, egyébként viszont Önt a jótállásból fakadó jogok az 1. és a 2. pontban meghatározott jogosultságoktól függetlenül megilletik.

10. Felelősség

   

10.1 Szolgáltatások megrendelése esetén

A Vállalkozó által nyújtott utazási tanácsadási szolgáltatások a Vásárló tájékoztatására szolgál, információt nyújt, utazási ötlet és foglalási tanácsokat ad, amely tanácsadási szolgáltatás a Vállalkozó és a harmadik fél között semmilyen jogviszonyt nem keletkeztet, mindössze a szolgáltatás nyújtásának időpontjában érvényes, harmadik fél által közzétett szolgáltatásokat és/vagy azok elérhető árát, valamint az adott szolgáltatás elérhetőségét (pl., linkek) tartalmazzák. Ezért Tanácsadó Vállalkozó kizár minden felelősséget az utazási tanácsadási szolgáltatások igénybevételével a weboldalra belinkelt és / vagy a tanácsadási szolgáltatásban hivatkozott harmadik féllel szemben, a harmadik fél által a Vásárlónak okozott összes kárért.
    
Vásárló tudomásul veszi, hogy a Vállalkozó által nyújtott utazási tanácsadási szolgáltatásokat a Vásárló saját felelősségére használhatja fel. Vállalkozó által javasolt bármely harmadik személy szolgáltatóval Vásárló saját felelősségére köt szerződést, saját felelősségére veszi igénybe a harmadik személy által nyújtott szolgáltatást. Vállalkozó által javasolt harmadik személy szolgáltatásait Vásárló saját belátása alapján veszi igénybe. Vásárló köteles mérlegelni, hogy az érintett harmadik fél által nyújtott szolgáltatás, azok feltételei, azok ára számára megfelelők-e, vagy sem. Ha nem, úgy javasoljuk, hogy az adott harmadik féllel ne lépjen üzleti kapcsolatra! Amennyiben pedig igen, úgy a harmadik féllel kötött üzleti kapcsolat minden előnyét, hátrányát és következményeit Vásárló a választott harmadik fél és közte létrejövő jogviszony és annak feltételrendszere alapján teljes mértékben viseli.
     
A Vállalkozó nem vállal semmilyen felelősséget

  • a Vásárló által tévesen megadott adatok, információk, vagy az esetlegesen utóbb megváltozott feltételek miatt.
  • az általa javasolt szolgáltatásokat nyújtó harmadik személyek tevékenységéért, vagy esetleg azért, mert az általa javasolt szolgáltatást esetleg már nem, vagy megváltozott feltételekkel nyújtják.
  • a Vásárló és bármely harmadik fél közötti vitás teljesítésért, esetleges kárért.

A Vállalkozó kizárja a felelősségét arra az esetre, ha az Egyéni utazó weboldal – bármilyen ok miatt – nem elérhető, nem megfelelően működik, vagy valamiért nem lehet rajta megrendelést leadni.

   

Az utazási tanácsadási szolgáltatásokban szereplő ár a szolgáltatók aktuális áraitól függnek, amelyek az idő előre haladtával változhatnak.
Az útvonaltervezeten történő változtatások várhatóan az utazás összköltségének a változásával is járnak.
A szálláshelyek javaslatai ár-érték arány, minőség, megbízhatóság, valamint elhelyezkedés együttes szempontjából kerülnek javaslattételre. A szálláshelyek végső kiválasztása a Megbízó felelőssége.
Az utazásra vonatkozó tippek és információk tájékoztató jellegűek.
    
A programjavaslatok nem kötelező jelleggel értendőek és nem percről percre történő beosztást tartalmaznak. Segítségükkel megvalósítható az optimális időtöltés és az általunk javasolt legjobb programok. Minden utazás meglehetősen összetett, adódhatnak váratlan helyzetek. A tippek és leírások hatalmas segítséget nyújtanak a felkészülésben és az utazás során, de nem garantálnak teljesen zökkenőmentes utazást és nem helyettesítik teljes mértékben a felelős felkészülést a Megbízó részéről.
Az utazással kapcsolatos szolgáltatások teljesítésért, minőségéért, árakért és változásokért kizárólagosan az adott szolgáltató felel és vállal garanciát. Amennyiben a kapott szolgáltatás nem az elvárásoknak megfelelően alakul, ezzel kapcsolatos problémát, változtatási igényt és kompenzációs kérést az adott szolgáltató felé kell a Vásárlónak jeleznie. (légi társaság, szállás szolgáltató stb.)

   

10.2 Termék vásárlása esetén

Azokért a megrendelésekért, melyek a Vásárló részéről hibásan megadott kapcsolattartási vagy szállítási adatok miatt nem valósultak meg, felelősséget nem vállalok.
Szintén nem tudok felelősséget vállalni a nem rendeltetésszerű használatból eredő károkért.
Vállalkozó nem vonható felelősségre Önt vagy bármely harmadik félt érintő semminemű kárért, amely a Vállalkozó szerződéses kötelezettségének teljesítéséből fakad. A Vállalkozó nem felelős semmilyen kárért, amely a termékek használatából ered. A Vállalkozó nem felel a termékekben a futárszolgálat, Magyar Posta részére történő átadást követően bekövetkezett kárért, a szállításból eredő bármilyen probléma a futárszolgálat, Magyar Posta felelősségi körébe tartozik.

11. Szerzői jogok

Az Egyéni utazó weboldal és a Vállalkozó által megküldött utazási szolgáltatási dokumentumok (így különösen az Egyéni Utazó IRÁNYTŰ útikalauz, az Egyéni Utazó NAVIGÁTOR) szerzői jogi védelem alatt állnak.
A weboldalon nyújtott szolgáltatásokhoz és megjelenített bármely saját tartalomhoz (szöveg, kép, adatok, struktúra, eljárás stb.) fűződő szerzői jog, illetve egyéb szellemi tulajdonjog a Vállalkozót illetik meg, így azok bármilyen módon való másolása, vagy átvétele szerzői jogértésnek minősül.
A Weboldal semmilyen tartalmi eleme nem értelmezhető úgy, hogy a Vállalkozó akár kifejezetten, akár hallgatólagosan, engedélyezné bárki harmadik fél részére a szerzői jog bármely elemének a használatát.

12. Panaszkezelés

Szavatossági, jótállási igények bejelentése, továbbá egyéb a forgalmazott termékkel, a Vállalkozó tevékenységével kapcsolatos kifogások, észrevételek bejelentése (a továbbiakban panasz) a Vállalkozó levelezési, és panasz bejelentés címén elektronikusan vagy postai úton írásban történhet.
postai cím: Posta Melinda egyéni vállalkozó (székhely: 2096 Üröm, Gábor Áron sétány. 17.)
e-mail: info@egyeniutazo.hu 
    
A panaszkezelés módja:
Ön a panaszt írásban – elektronikus vagy postai úton – jelentheti a Vállalkozónak.
A levélben legalább az alábbi információkat meg kell adnia:

  • a Panaszos nevét, címét, telefonszámát, elektronikus elérhetőségét,
  • a panasz részletes leírása,
  • a Panaszos és a Vállalkozó közötti szerződés keretében nyújtott szolgáltatás(ok), termék(ek) megnevezését, díját vagy vételárát,
  • a szerződés teljesítésének időpontját, a szolgáltatás, termék átvételének napját,
  • szavatossági vagy jótállási igénye alapján a Panaszos által érvényesíteni kívánt jogot.

Csatolni kell a levélhez a panaszt alátámasztó dokumentumokat, a megrendelést, annak Vállalkozó általi visszaigazolását és számlát.

   
A Vásárlónek kell igazolni a szerződés megkötését a Vállalkozóval, a megrendelés, visszaigazolás, számla bemutatásával.
A Vállalkozó az írásban bejelentett panaszt 30 napon belül kivizsgálja, és írásban értesíti a Vásárlót az igényének teljesíthetőségéről, vagy a panasz elutasításáról és annak indokairól. A panasz elutasítása esetén a Vállalkozó a Vásárlót írásban tájékoztatja arról, hogy panaszával – annak jellege szerint – mely hatóság vagy békéltető testület eljárását kezdeményezheti. Tájékoztatja a Vállalkozó a fogyasztót a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület székhelyéről, telefonos és internetes elérhetőségéről, valamint levelezési címéről. Továbbá arról, hogy a Vállalkozó a fogyasztói jogvita rendezése érdekében igénybe veszi-e a békéltető testületi eljárást.
    
A Vállalkozó a panasszal kapcsolatos személyes adatokat és iratokat öt évig őrizi meg az Adatvédelmi tájékoztatás szabályai szerint.

13. Vitarendezés, fogyasztói jogvita

1. Békéltető testület

A fogyasztó egyedi, a Vállalkozóval szemben esetlegesen felmerülő vitás ügyeinek (fogyasztói jogvita) rendezése szolgál a békéltető testület eljárása, amely testület a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák által működtetett szakmailag független testület.

   

Az eljárásra a fogyasztó lakóhelye vagy tartózkodási helye szerinti békéltető testület illetékes.
A fogyasztó belföldi lakóhelye és tartózkodási helye hiányában a békéltető testület illetékességét a fogyasztói jogvitával érintett Vállalkozó székhelye alapítja meg.

   

Az eljárásra – a fogyasztó erre irányuló kérelme alapján – bármelyik, a fogyasztó kérelmében megjelölt békéltető testület is illetékes.
A békéltető testület eljárása a fogyasztó kérelmére indul.
A békéltető testületek elérhetősége: https://www.bekeltetes.hu/index.php 
A Vállalkozó székhelye szerint illetékes békéltető testület:
A Pest Megyei Békéltető Testület
székhelye: 1055 Budapest, Balassi Bálint utca 25. IV/2.
Levelezési cím: 1364 Budapest, Pf.: 81
E-mail cím: pmbekelteto@pmkik.hu
Telefon: 06-1-792-7881
Honlap: http://www.panaszrendezes.hu/homepage/index.php
vagy www.pestmegyeibekelteto.hu


2. Fogyasztóvédelmi hatóság

A fogyasztó fogyasztóvédelmi probléma esetén a fogyasztóvédelmi hatósághoz fordulhat. A fogyasztóvédelmi hatóság kérelemre, vagy hivatalból jár el, vizsgálva ezzel a vállalkozás piaci magatartását fogyasztóvédelmi szempontból. 
A fogyasztóvédelmi hatóság elérhetőségei megtalálhatóak a
https://fogyasztovedelem.kormany.hu/#/nyitolap oldalon.
A Vállalkozó székhelye szerint illetékes Fogyasztóvédelmi hatóság:
Pest Megyei Kormányhivatal Fogyasztóvédelmi Főosztály
cím: 1088 Budapest, József krt. 6.
Telefon: (1) 459-4843
E-mail: fogyved@pest.gov.hu
https://www.kormanyhivatal.hu/hu/pest/szervezeti-egysegek-elerhetosegei/fogyasztovedelmi-foosztaly

 

3. Bíróság

A Vásárló az igényét bírósági eljárás keretében is érvényesítheti.
A Vállalkozóval szembeni igény bírósági érvényesítése esetén Vállalkozó székhelye szerinti bíróság illetékes.
Fogyasztó az alperesre általánosan illetékes bíróság helyett a fogyasztó által vállalkozással szemben fennálló, szerződéses jogviszonyból eredő igény érvényesítése iránti pert a felperes belföldi lakóhelye, ennek hiányában belföldi tartózkodási helye szerinti bíróságon is megindíthatja.

14. A digitális adattartalom működése

A honlapon tárolt adatok védelméről a szükséges védelmi intézkedésekkel gondoskodom. Az üzemeltetés során ezen intézkedéseket folyamatosan frissítem a Vásárlók adatainak védelme érdekében a releváns titkosítási algoritmusok használatával.
A weboldal megtekintéséhez speciális programra nincs szükség. A weboldal böngésző független módon együttműködik minden operációs rendszerrel.
Előfordulhat, hogy az adott böngészőprogramban az általánostól eltérő beállításokat alkalmaznak. Az ebből eredő károkért, téves, vagy nem pontosan megjelenített információkért nem vállalok felelősséget. Ha az oldal megtekintésével mégis problémája van, kérem jelezze a részemre az info@egyeniutazo.hu email címen.

15. Adatkezelési-, adatvédelmi szabályozás

Vásárló a megrendeléssel, vagy hírlevél-feliratkozással hozzájárul ahhoz, hogy az elektronikus megrendelés során általa megadott személyes adatait a szerződés teljesítéséhez szükséges mértékben és időtartamban Vállalkozó, mint Adatkezelő kezelje és tárolja, a szerződés teljesítése során felhasználja.
A Vállalkozó részletes adatkezelési elveit és adatvédelmi tájékoztatóját a weboldalon megtalálható Adatkezelési Tájékoztató tartalmazza.

16. Egyéb felhasználási feltételek

Vállalkozó jogosult a weboldal tartalmának megváltoztatására és nem szavatolja a weboldalon hozzáférhető információk teljességét és naprakész pontosságát. Vállalkozó a weboldal tartalmát folyamatosan ellenőrzi, ennek ellenére előfordulhat, hogy a weboldalon szereplő tartalom már nem aktuális, megváltozott. Vállalkozó nem vállal felelősséget a weboldal tartalmának rendszeres frissítéséért és kizárja a weboldallal kapcsolatban esetlegesen felmerülő kártérítési, szavatossági és jótállási igényt.
Vállalkozó jogosult a jelen Általános Szerződési Feltételeket, valamint szolgáltatásának díjait egyoldalúan módosítani. Az Általános Szerződési Feltételek módosítása az Egyéni Utazó weboldalon történő közzététellel lesz hatályos.
A Vásárló által leadott megrendelésre a megrendelés elektronikus elküldése napján hatályos Általános Szerződési Feltételeket kell alkalmazni.
 
A jelen Általános Szerződési Feltételek 2021. december 9. napjától hatályos.

Posta Melinda egyéni vállalkozó

Melléklet:

Elállási / Felmondási nyilatkozat

(csak a szerződéstől való elállási/felmondási szándék esetén töltse ki és juttassa vissza)
Címzett: Posta Melinda egyéni vállalkozó
cím:
Alulírott/ak kijelentem/kijelentjük, hogy gyakorlom/gyakoroljuk elállási/felmondási jogomat/jogunkat az alábbi termék/ek adásvételére vagy az alábbi szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés tekintetében:2
Szerződéskötés időpontja /átvétel időpontja:3
A fogyasztó(k) neve:
A fogyasztó(k) címe:
A fogyasztó(k) aláírása: (kizárólag papíron tett nyilatkozat esetén)
Kelt
1 Itt szükséges a vállalkozás nevének, postai címének, és – ha van – telefonszámának, telefax-számának és elektronikus levelezési címének megjelölése.
2 Itt szükséges a szerződés tárgyául szolgáló termék vagy szolgáltatás megjelölése
3 A megfelelő jelölendő

Egyéni Utazó

Hírlevél feliratkozás

Egyéni Utazó

Ingyenes Porto és környéke útikalauz!

Egyéni Utazó

Köszönjük megrendelésed!

Hamarosan felvesszük veled a kapcsolatot!

iranytu-vagy-navigator-001